صادرات ۳۱۷ هزار و ۸۹۸ دستگاه کامیون حامل کالا‌های صادرات از طریق مرز‌های کرمانشاه

ناظر گمرکات استان کرمانشاه گفت : طی ده ماهه نخست امسال ۳۱۷ هزار و ۸۹۸ دستگاه کامیون حامل کالا‌های صادرات از طریق مرز‌های این استان، به خارج از کشور صادر شده است.

علی‌اصغر عباس‌زاده، ناظر گمرکات استان کرمانشاه گفت : طی ۱۰ ماهه نخست امسال ۳۱۷ هزار و ۸۹۸ دستگاه کامیون حامل کالا‌های صادراتی با انجام تشریفات گمرکی، کالای خود را از طریق گمرکات استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کردند.

وی تصریح کرد: از این تعداد کامیون عبوری حامل کالای صادراتی از حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه، گمرک پرویزخان باتردد ۱۱۹ هزار و ۳۹ دستگاه بیشترین سهم کامیون‌های حامل کالای صادراتی را در بین گمرکات استان کرمانشاه به خود اختصاص داده است.

ناظر گمرکات استان کرمانشاه سهم گمرک خسروی از کامیون‌های حامل کالای صادراتی در ۱۰ ماهه سال‌جاری از گمرکات استان کرمانشاه را ۷۹ هزار و ۵۴۲ دستگاه و تعداد کامیون‌های حامل کالا‌های صادراتی از گمرکات سومار را ۶۱ هزار و ۲۳۷ دستگاه در این مدت عنوان کرد.

وی افزود: تعداد کامیون‌های حامل کالا‌های صادراتی از گمرک شوشمی را ۲۲ هزار و ۷۹۵ دستگاه و از گمرک شیخ‌صله را ۳۵ هزار و ۲۸۵ دستگاه بوده است.

عباس‌زاده حجم کالا‌های صادراتی توسط این تعداد کامیون را ۶ میلیون و ۷۵ هزار و ۸۶۵ تن به ارزش ۲ میلیارد و ۵۸۷ میلیون دلار بیان و عمده کالا‌های صادراتی آن‌ها را میلگرد و آهن آلات، کاشی و سرامیک، میوه و تره‌بار، سنگ‌های ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یک‌بار مصرف و... عنوان کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.