دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی:

۶ هزار و ۴۵۰ نفر از خراسان رضوی در خصوص مبارزه با قاچاق کالا آموزش دیدند

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: ۶ هزار و ۴۵۰ نفر در این استان از ابتدای امسال تاکنون آموزش‌های تخصصی قوانین مبارزه با قاچاق کالا و ارز را فراگرفته اند که در این زمینه این استان در کشور پیشتاز است.

حسین دشتبان دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی در حاشیه همایش منطقه‌ای آموزش تخصصی تبیین قوانین مبارزه با قاچاق سوخت‌در تربت حیدریه گفت: محور برنامه‌های امسال کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در خراسان رضوی ارایه آموزش‌های تخصصی در این بخش بوده است.

وی اضافه کرد: در همین راستا نخستین همایش منطقه‌ای "تبیین قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز" با محوریت بررسی ابعاد و چالش‌های قوانین مرتبط با قاچاق کالا و ارز در قالب سخنرانی و نشست‌های کارگروه‌های تخصصی با حضور مدیران ارشد کشوری و استانی و دبیران و کارشناسان کمیسیون‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز پنج استان با برنامه ریزی استان خراسان رضوی در دی ماه ۱۴۰۱ در مشهد برگزار شد.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظابرت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: امسال با رویکرد آموزش تخصصی و تبیین قوانین مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای دست اندرکاران و کارشناسان دستگاه‌های مرتبط از جمله دستگاه‌های قضایی، امنیتی، انتظامی و اجرایی، همایش منطقه‌ای پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی و همایش منطقه‌ای گمرک و راهداری برگزار شد.

دشتبان اضافه کرد: همایش منطقه‌ای "آموزش تخصصی تبیین قوانین مبارزه با قاچاق سوخت" نیز با حضور کارشناسان و مسوولان کنترلی و نظارتی مناطق نفتی سه گانه استان خراسان رضوی (مشهد، سبزوار و تربت حیدریه) به میزبانی تربت حیدریه با حضور صاحب نظران ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور درحال برگزاری است.

وی اظهار کرد: تا پایان امسال نیز همایش‌های تخصصی منطقه‌ای وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.