بازدید معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از نمایشگاه مدرسه انقلاب

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از نمایشگاه مدرسه انقلاب و اولین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانش آموزان تهران بازدید کرد.

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و تلاش‌های دانش‌آموزان در برپایی نمایشگاه های مدرسه انقلاب انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از نمایشگاه مدرسه انقلاب بازدید کرد. 

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از نمایشگاه مدرسه انقلاب و اولین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانش آموزان دبیرستان هیأت امنایی ابوذر غفاری در منطقه پنج تهران بازدید کرد.

با افتتاح نمایشگاه مدرسه انقلاب اسلامی به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در ابتدا، بازدیدکنندگان از سه بخش دیروز، امروز و فردای نمایشگاه بازدید کردند و استماع روایت دانش آموزان راوی انجام شد.

در بخش دوم، از پژوهش‌های دانش آموزان در حوزه‌های سلول‌های بنیادی، رباتیک و هوش مصنوعی، علوم ریاضی، ادبیات و علوم انسانی، زیست فناوری، کدنویسی، گیاهان دارویی، نجوم و انرژی‌های نوین بازدید صورت گرفت و ضمن تشویق دانش آموزان پژوهشگر و راوی، از این عزیزان تقدیر کردند.

شایان ذکر است دبیرستان ابوذر غفاری ضمن دارا بودن رتبه‌های کشوری در حوزه‌های زیست فناوری و سلول بنیادی در جشنواره‌های علمی پژوهشی پژوهش‌سراهای دانش آموزی، در سال گذشته نیز در بیشتر حوزه‌های پژوهش علمی بیشترین رتبه‌ها در شهر تهران را کسب کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار