۳۹ باب جایگاه عرضه سوخت خراسان رضوی در حال ساخت است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: هم اینک ۳۹ باب جایگاه عرضه سوخت سی. ان. جی و فراورده‌های نفتی در این منطقه در حال ساخت است که تا پایان امسال ۲ باب از آن‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

علی اصغر اصغری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: این ۲ جایگاه تا پایان امسال در شهر‌های فریمان و نیشابور به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: همزمان با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نیز یک جایگاه عرضه سوخت در تقاطع خیابان چمن و فداییان اسلام مشهد و یک جایگاه دیگر در بزرگراه چراغچی این شهر و یک جایگاه در بلوار امام رضا (ع) نیشابور به بهره برداری رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی ادامه داد: با بهره‌برداری از این سه باب جایگاه در دهه مبارک فجر، تعداد جایگاه‌های فعال این منطقه به ۱۶۰ باب رسید.

اصغری بیان کرد: با توجه به نقش جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی و سی. ان. جی در خدمت‌رسانی مطلوب به مردم و با هدف کاهش ازدحام و شلوغی جایگاه‌ها و صرفه‌جویی در مصرف سوخت و با توجه به اشتغال‌زایی جایگاه‌های سوخت، احداث جایگاه‌ها در کلانشهر مشهد و شهرستان‌های تابعه در اولویت کار قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار