فرماندار مهاباد:

۱۴۱ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در مهاباد پیش‌بینی شده است

فرماندار مهاباد گفت: ۱۴۱ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان برای انتخابات ۱۱ اسفند پیش‌بینی شده که برای تسهیل و دسترسی راحت شهروندان ۲۱ شعبه بیشتر از دوره قبل است.

حسن عباسی فرماندار مهاباد دیشب در وبینار کشوری انتخابات که با حضور وزیر کشور برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از روند انجام تمهیدات ویژه در این شهرستان، گفت: هزار و ۳۱۱ نفر در ۱۴۱ شعبه اخذ رای مهاباد در سامانه شهرستان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه صندوق اخذ رای برای شعبات سخت‌گذر از ۲۴ ساعت قبل پیش بینی شده، اضافه کرد: برای این مناطق با همکاری مردم نسبت به آماده کردن خودرو‌های مخصوص اقدام شده است.

وی از ثبت ۴ دستگاه خودرو برای هر شعبه خبرداد و افزود: یک تاکسی ویژه ثبت و ۳ خودرو نیز به صورت داوطلب آماده همکاری با هر شعبه شده است.

فرماندار مهاباد با بیان اینکه انتخابات در ۲۰۸ تفطه شهرستان برگزار خواهد شد، ادامه داد: با همکاری وزارت کشور، ضعف ۴۸ نقطه اعلامی برطرف و هم اکنون شهرستان آمادگی کامل برای برگزاری با شکوه انتخابات به مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه را دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود؛ نامزد‌های این انتخابات برای دستیابی به ۲۹۰ کرسی قوه مقننه و ۸۸ کرسی مجلس خبرگان رهبری با یکدیگر رقابت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.