تعاون روستایی خاش ۹۴ تن گوشت مرغ توزیع کرد

رییس اداره تعاون روستای خاش گفت: بیش از ۹۴ تن گوشت مرغ با هدف تامین نیاز‌های اساسی شهروندان، تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها از ابتدای امسال تاکنون در فروشگاه این اداره توزیع شده است.

حمید ثوری رییس اداره تعاون روستای خاش   گفت : در این مدت، توزیع ۱۳ تن گوشت قرمز، ۶۰ تن برنج و سه تن شکر نیز با قیمت تعادلی دولت میان اقشار مختلف مردم شهرستان خاش توزیع شده است.

وی افزود: توزیع برنج سفید پاکستانی با قیمت ۴۳۰ هزار ریال در هر کیلوگرم در فروشگاه تعاونی اداره تعاون روستایی خاش در حال انجام است.

رییس اداره تعاون روستایی خاش ادامه داد: در روز‌های آینده و قبل از فرارسیدن ماه مبارک رمضان و عید باستانی نوروز نیز کار توزیع اقلام مصرفی مورد نیاز شهروندان را خواهیم داشت و مطابق سال‌های قبل توزیع میوه شب عید، مرغ، شکر، برنج، روغن و ... را در دستور کار داریم.

وی تصریح کرد: با راه اندازی روستا بازار بسیاری از اقلام مورد نیاز شهروندان خاش با قیمت مناسب توزیع شده و همچنان این رویه تداوم دارد.

ثوری گفت: با همکاری شهرداری خاش کار ایجاد میدان میوه و تره بار در دستور کار بوده که با حمایت‌های دولت از بخش خصوصی این میدان راه اندازی و بخش عمده‌ای از مشکلات مردم و تولیدکنندگان بومی این شهرستان خواهد شد.

برچسب ها: مرغداری ، پرورش مرغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.