اعلام دومین لیست انتخاباتی اصفهان برای مجلس شورای اسلامی

 ائتلاف مردمی نیرو‌های انقلاب (اُمنا) لیست منتخب خود برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخاباتی اصفهان، جرقویه، هرند، ورزنه و کوهپایه را اعلام کرد.

در جلسه  گروه سیاسی  مسوولان این ائتلاف در اصفهان اسامی کاندیدا‌های مورد نظر خود را برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کردند.

حجت الاسلام حسین میرزایی، منصور باقرصاد، عباس مقتدایی، مسعود نیک دستی و محمود محمود زاده لیست اعلامی امنا برای انتخابات ۱۱ اسفند هستند.

از این فهرست حجت الاسلام میرزایی و عباس مقتدایی نمایندگان فعلی اصفهان در مجلس هستند.

از حاشیه‌های جلسه  این ائتلاف ادعای یکی از حضار در خصوص جابجایی افراد این فهرست در لحظات آخر و بر خلاف مصوبات کارگروه‌های مصاحبه توسط دبیر این ائتلاف در اصفهان بود که با توضیحات عباس مقتدایی در خصوص نحوه انتخاب افراد همراه شد.

پیش از این گروه سیاسی مجمع نیرو‌های انقلاب اسلامی افراد مورد حمایت خود برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخاباتی اصفهان، جرقویه، هرند، ورزنه و کوهپایه را اعلام کرده بود.

از میان گروه‌های سیاسی اصفهان، قرارگاه انتخاباتی گام دوم نیز اعلام لیست انتخاباتی خود را به روز‌های آینده موکول کرده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار