جبلی: ۲۰۰ کانال صدا و سیما برای برنامه‌های انتخاباتی راه اندازی می‌شود

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: برای اولین بار رسانه ملی در بحث انتخابات اقدام به راه اندازی ۲۰۰ کانال و شبکه کرده تا از این طریق زمینه برای مشارکت و رقابت واقعی انتخاباتی فراهم شود.

پیمان جبلی در حاشیه مراسم راه پیمایی ۲۲ بهمن با اشاره به در پیش بودن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مردم وظیفه خود را در بحث حضور در پای صندوق‌های رأی می‌دانند و ان شاالله حتما در انتخابات حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس سازمان صدا و سیما اظهار داشت: وظیفه ما به عنوان رسانه ملی این است که زمینه رقابت سالم و زمینه مشارکت بالا در انتخابات را فراهم کنیم.

وی افزود: رقابت سالم و مشارکت دو راهبرد از چهار راهبردی است که رهبر معظم انقلاب در بحث انتخابات مطرح کرده اند و در محدوده کاری رسانه ملی قرار دارد.

جبلی خاطرنشان کرد: ما در رسانه ملی با راه اندازی ۲۰۰ کانال و راه اندازی برنامه‌هایی در فضای مجازی و در شبکه‌های مختلف صدا و سیما، تلاش داریم تا فضا را به سمت رقابت واقعی و مشارکت بیشتر در انتخابات سوق دهیم.

رئیس سازمان صدا و سیما اظهار داشت: کار بزرگی که صدا و سیما در این دوره از انتخابات انجام می‌دهد راه اندازی ۲۰۰ کانال در ۲۰۰ شهرستان برای برنامه‌های انتخاباتی است، ما ۲۰۰ حوزه انتخابیه داریم و به همین تعداد کانال و شبکه صدا و سیما در شهرستان‌های مختلف راه اندازی شده است.

وی افزود: امیدوارم که ما در رسانه ملی بتوانیم به وظیفه خود در ارتباط با انتخابات عمل کنیم و مشارکت و رقابت واقعی در انتخابات محقق شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
مربی پرورشی هنون ساعتهایی که درمدارس بهشون اختصاص داده شده ازسرشون هم زیاده
بیان رسانه ملی چکار کنن ؟؟!!
الحمدوللله نماز و روزه و ادب و تربیت و همه را در جوانان نهادینه کردید بس نیست؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
چندروزپیش مگه افتتاحو نکدر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
بعضی از شبکه های صدا و سيما در وقت شرعی اذان پخش نمی کنند. چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
لطفا در انتخاب مجریان دقت بیشتری داشته باشید.
مجری مانند مربی جامعه است.
برای مثال چرا همه مجریان شلوار تنگ می پوشن و بعضیاش شرم اوره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
آقای جبلی برنامه های تلویزیون کسل کننده شده مخصوصا برای جوانان لازم است کمی خنده بر لبان خانواده ها بیاید همش شده میزگرد.فیلمها و سریال های تکراری و مسابقاتی کسل کننده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
بغد انتخابات تورم وحشتناک و. گرانی سرسام اور داریم به خدا هر سال بعد انتحابات اینطوری میشه دلار هم بعد عید 65هزار تومان میشه دلتر بخریند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
صدا و سیما متأسفانه مشکلات کارمندان،کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور را رها کرده است و 100 درصد فقط به فوتبال، فلسطین، غزه، لبنان و سوریه خدمت می کند چرا؟
شبکه خبر متأسفانه مشکلات کارمندان،کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور را رها کرده است و 100 درصد فقط به فوتبال، فلسطین، غزه، لبنان و سوریه خدمت می کند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
بسیار ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
لطفا یک کانال فقط یک کانال هم برای انعکاس امور پرورشی مدارس بگذار اسمش هم باشد: شبکه ی پرورش. ممنون
آخرین اخبار