وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

آذربایجان‌غربی از قطب‌های فرهنگی و هنری کشور است

اسماعیلی گفت: آذربایجان‌غربی از قطب‌های فرهنگی و هنری کشور است که درصدد شکوفایی ظرفیت‌های این استان با اجرای طرح‌های زیرساختی هستیم.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آذربایجان‌غربی از قطب‌های فرهنگی و هنری کشور است که درصدد شکوفایی ظرفیت‌های این استان در حوزه‌های مختلف و با اجرای طرح‌های زیرساختی هستیم.

وی ادامه داد: شاهد اقدامات بسیار قابل توجهی طی ۲ سال گذشته در آذربایجان غربی بوده ایم که در این خصوص اقدامات زیرساختی خوبی در حوزه فرهنگی انجام شد.

اسماعیلی با ابراز خرسندی از حضور در آذربایجان غربی و شهر ارومیه در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اضافه کرد: اقدامات خوبی با راهبری دولت سیزدهم در این استان انجام شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از افتتاح ۲ مجموعه بهداشتی درمانی و انرژی در این سفر خبر داد و اظهار کرد: آذربایجان‌غربی در ۲ سال گذشته افزایش ظرفیت خوبی در حوزه بهداشتی درمانی داشته و برنامه ریزی‌های خوبی نیز برای توسعه این بخش در ماه‌های آتی تمهید شده است.

اسماعیلی ادامه داد: آذربایجان‌غربی یکی از استان‌های مرزی است که نقش مهمی در توسعه تبادل برق با کشور‌های همسایه دارد که در این خصوص توافقی هم در سفر اخیر رییس جمهور با کشور ترکیه امضا شده و باید از این ظرفیت بیش از پیش استفاده کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر یک روزه به آذربایجان غربی علاوه بر افتتاح طرح‌های عمرانی، دیداری هم با اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.