امام جمعه ایلام:

حضور حداکثری در انتخابات نه بزرگ ملت ایران به استکباری جهانی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه دشمنان در هشت سال دفاع مقدس، تحریم ها، توطئه‌ها و فتنه‌های داخلی و با عوامل نفوذی، هر جا توانستند به روند انقلاب ضربه زدند، گفت: حضور حداکثری در انتخابات نه بزرگ ملت ایران به استکباری جهانی است.

حجت الاسلام اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهر ایلام، اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره)، بزرگمردی بود که دنیا را در عصر حاضر به حرکت درآورد و مسیر تاریخ را تغییر داد، خدا را برای نعمت بزرگ انقلاب اسلامی سپاسگزار هستیم.

وی با بیان اینکه ایران قبل از انقلاب کشوری وابسته و عقب مانده بود، اما امروز به برکت نظام اسلامی، کشوری آزاد، مستقل، پیشرو و پیش برنده در معادلات جهانی است، افزود: رمز پیروی انقلاب اسلامی با تاکید بر سخنان امام راحل، سلاح ایمان، توکل به خدا، انتظار ظهور، اعتماد به نفس و در صحنه بودن مردان و زنان در صحنه کارزار است.

امام جمعه ایلام یادآور شد: مانایی و پیش برندگی انقلاب اسلامی در شرایط فعلی هم بر اساس ایمان، توکل به خدا، اعتماد به نفس و حضور گسترده مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: انقلاب اسلامی، تنها انقلابی است که با این عظمت در سطح دنیا بعد از ۴۵ سال از آغاز آن، مسیر خود را در پیش گرفته و در داخل و خارج کشور نورافشانی می‌کند و آثار آن را در کشور‌ها و قاره‌های مختلف می‌بینیم.

وی با اشاره به اینکه ۱۱ اسفندماه روز تعیین کننده و سرنوشت سازی برای مردم ایران اسلامی است، افزود: دوست و دشمن به انتخابات ۱۱ اسفند در ایران چشم دوخته اند که امروز با تدبیر انجام شده، قدرت انتخاب بالا برای سلایق مختلف سیاسی فراهم شده است.

وی با بیان اینکه در انتخابات حرف اصلی را مردم می‌زنند، ابراز کرد: در ۳۹ انتخابات برگزار شده در کشور، انتخاب مردم آزادانه و تاثیرگذار بوده است که این امر از نعمت‌های الهی است، امید است مردم ما پای صندوق رای بیایند و با انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری سرنوشت جامعه خود را تعیین کنند.

برچسب ها: انتخابات ، حضور مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.