استاندار ایلام:

انتخابات نتیجه تبلور فکری مردم است

استاندار ایلام با اشاره به اینکه انتخابات نتیجه تبلور فکری مردم است گفت: میزان مشارکت در انتخابات آزاد ایران همواره بیش از مشارکت در انتخابات اجباری کشور‌های غربی است.

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در نشست هم اندیشی ستاد انتخابات گفت: مشارکت مردم در انتخابات قدرت نرم نظام است و همه باید زمینه‌ساز مشارکت بالا در انتخابات باشیم چراکه قدرت نرم یکی از مولفه‌های اقتدار در هر کشور است.

استاندار ایلام با بیان اینکه دشمن در جنگ سخت با نظام جمهوری اسلامی ایران شکست خورده است، اضافه کرد: جنگ شناختی و ادراکی، سناریوی جدید جبهه استکبار برای مقابله با نظام اسلامی است. 

وی یادآور شد: امروز دشمن با ایجاد شبهه و فتنه‌انگیزی و با همه توان و جنگ رسانه‌ای در صدد پمپاژ یاس و نا امیدی در جامعه است، که تنها راه خنثی کردن این فتنه‌ها، بیان دستاورد‌ها و جهاد تبیین است.

وی عنوان کرد: دشمن در جنگ سخت راه به جایی نبرد و بلافاصله جنگ نرم را استراتژی خود قرار داد، امروز دشمن با جنگ شناختی و ادراکی درصدد ایجاد پمپاژ یاس در بین جوانان جامعه است.

بهرام نیا در ادامه گفت: هدف از برقراری این نشست هم‌اندیشی و هم‌فکری برای یک کار بسیار مهم و کلیدی یعنی انتخابات است که اساس این نظام الهی و اسلامی براساس انتخابات شکل گرفته است.

وی عنوان کرد: یوم‌الله ۲۲ بهمن جشن بزرگ انقلاب است که همه در این جشن حضور خواهیم یافت و بار دیگر با حضور پرشور در یوم‌الله ۲۲ بهمن و انتخابات هیمنه نظام پوشالی جبهه‌ی استکبار فرو می‌ریزد.

بهرام‌نیا یادآور شد: امام (ره) با همه وجود در راستای احیای گفتمان نظام اسلامی تلاش کرد و با حمایت مردم موجب استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران و فروریختن و سرنگونی نظام شاهنشاهی شد. 

برچسب ها: انتخابات ، حضور مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.