۱۰ هزار میلیارد ریال قرارداد سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار منعقد شد

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی گرمسار از انعقاد ۱۲۰ قرارداد جذب سرمایه‌گذار در این منطقه خبر داد و گفت: مجموع ارزش سرمایه‌گذاری این تعداد قرارداد ۱۰ هزار میلیارد ریال است.

اتابکی گفت: تاکنون امکانات زیرساختی آب، برق و گاز برای استقرار صنایع در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار فراهم شده است و ۱۵ طرح سرمایه‌گذاری به بهره برداری رسیده است.

وی ارزش سرمایه گذاری در ۱۲۰ قرارداد منعقد شده را یک هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: مشکلات زیر ساختی برای استقرار صنایع در این منطقه رفع شده است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی گرمسار از افتتاح ۲ واحد صنعتی به مناسبت دهه فجر خبر داد و افزود: احداث واحد تولید لیفتراک با ظرفیت ۲۰۰ دستگاه در گام نخست به ارزش۵۰۰ میلیارد ریال به علاوه یک میلیون دلار سرمایه‌گذاری ارزی با اشتغال مستقیم ۲۵ نفر و اشتغال غیرمستقیم ۵۰ نفر به بهره برداری رسید.

وی همچنین با اشاره به افتتاح واحد تولیدی لوازم آرایشی و بهداشتی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار بیان کرد: این واحد تولیدی با ظرفیت هزار و ۵۰۰ تن محصولات آرایشی و ۱۲۰ هزار دستگاه برقی در گام اول افتتاح شد.

اتابکی ابراز کرد: در این طرح اقتصادی ۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شد و با بهره برداری از آن ۲۵ نفر به طور مستقیم و ۶۰ نفر غیرمستقیم مشغول به کار شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.