بهره برداری از ۳۲ طرح در شهرستان زرقان

همزمان با دهه فجر ۳۲ طرح عمرانی، ورزشی، خدماتی، آموزشی و بهداشتی در شهرستان مرودشت به بهره برداری رسید.

۳۲ طرح عمرانی ، ورزشی ، خدماتی ، آموزشی و بهداشتی و همچنین پروژه های عمرانی دهیاری ها و دستگاه های اجرایی با اعتبار ۴۶٧ میلیارد تومان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس مورد بهره برداری قرار گرفت و دو پروژه با اعتبار حدود ١٠٠ میلیارد تومان عملیات اجرایی آن آغاز شد.

افتتاحیه‌های شهرستان زرقان به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور محمود رضایی معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، مهدی شکرپور فرماندار شهرستان زرقان و هیئت همراه برگزار شد.

محمود رضایی در مراسم افتتاح طرح‌های دهه فجر شهرستان زرقان که به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: در حوزه ورزشی، یک طرح صنعتی بهداشتی بخش خصوصی و یک طرح آبرسانی به بهره برداری رسید؛ همچنین در حوزه بهسازی و آسفالت روستایی، ۹۱ هزار مترمربع آسفالت معابر با اعتبار ۲۳ میلیارد ریال با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهیاری‌ها در یازده روستا افتتاح شد.

مهدی شکرپور فرماندار شهرستان زرقان گفت: اصلاح و بازسازی خط انتقال آب شرب مجموعه اکراد با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۲۵۰میلیون تومان به بهره برداری رسید.

فرماندار در ادامه گفت: افتتاح زمین چمن روستای بندامیر با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، از دیگر طرح‌هایی بود که در این مراسم افتتاح شد.

شکرپور ادامه داد: آغاز به کار عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن شهر لپویی با اعتبار ۷۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و بهره برداری از ٩١ هزار متر مربع آسفالت معابر روستایی به ارزش ۲۳ میلیارد تومان افتتاح شد. همچنین عملیات اجرایی ساخت یک باب مدرسه غیر دولتی به ارزش ۳۰ میلیارد تومان آغاز شد.

فرماندار شهرستان زرقان در پایان گفت: در حوزه بهداشتی و درمانی پروژه گسترش تولید شرکت دارو سازی اهورا دارو و ساخت آزمایشگاه با اعتبار ۳۸۰ میلیارد تومان در بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار