بهره‌برداری از مزرعه پرورش ماهیان زینتی در خمین

مزرعه پرورش ماهیان زینتی با حضور مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از توسعه کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی و مسئولین استانی و شهرستانی در روستای ورآباد افتتاح شد.

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه مراسم افتتاحیه این مزرعه با اشاره به هدف‌گذاری دستیابی بخش کشاورزی به هشت درصد کل سرمایه گذاری کشور تا سال ۱۴۱۱ گفت: وضعیت موجود سرمایه گذاری در این بخش سه و شش دهم درصد است.

علیزاده مقدم افزود: آبزی پروری یکی از طرح‌های مهم و محوری در بخش کشاورزی است که انتظار می‌رود بستر شرایط مطلوب در حوزه تولید ماهیان زینتی در این خطه مهیا شود.

او بخش کشاورزی را غیردولتی‌ترین حوزه اقتصادی کشور عنوان کرد و تأکید کرد: این بخش مأموریت مهم امنیت غذایی را بر عهده دارد و سرمایه گذاری در این بخش دارای اهمیت است.

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در قالب صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در چارچوب سند امنیت غذایی کشور شرایط نظام تأمین مالی و اعتباری بخش کشاورزی و نرخ سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی را با تکیه بر ظرفیت‌های مردمی افزایش دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.