جهانبخش: این نسل فوتبال با قهرمانی می‌توانست جاودانه شود

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: معتقدم این نسل فوتبال می‌توانست با قهرمانی جاودانه بماند، اما شانس یار ما نبود.

علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال درباره شکست تیم ملی برابر تیم ملی قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: در مورد این بازی حرف زدن سخت است. تلاش کردیم به فینال برسیم، اما نشد. استحقاق بازیکنان ما بیشتر از این حرف‌ها بود. ۲ چیز را می‌خواهم بگویم؛ اول اینکه به این گروه از بازیکنان و کادر افتخار می‌کنم، گروهی که ۴۰-۵۰ روز کار و تلاش کردند تا دل مردم را شاد کنند.

او افزود: در این مسابقه در سه لحظه‌ای که انتظار نداشتیم گل خوردیم. تلاش کردیم به بازی برگردیم، اما شرمنده مردم شدیم. چون می‌دانیم در این شرایط سخت اقتصادی می‌توانستیم با فوتبال دل آن‌ها را شاد کنیم و فوتبال می‌تواند چه تأثیری روی آن‌ها بگذارد، اما متأسفانه مثل بازی با ژاپن نشد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال در مورد  توپی که به تیرک دروازه قطر خورد، عنوان کرد: همان آن لحظه و هم ۲، ۳  لحظه دیگر می‌توانست نتیجه بازی را تغییر بدهد، اما این حرف‌ها دیگر فایده‌ای ندارد و فقط آه و افسوس برای ما مانده و باید فراموش کنیم. اعتقاد دارم این نسل فوتبال می‌تواند کار‌های بزرگی کند یا می‌توانست با قهرمانی جاودانه بماند هرچند هم‌اکنون کار‌های بزرگی انجام داده، اما تنها چیزی که سمت ما نبود شانس بود. بازیکنان ما همه کار و تلاش کردند و عملکرد خوبی هم داشتند، اما شانس با ما نبود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
متشکریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
واقعا جانانه بازی کردی .لعنت به طارمی بی غیرت
Iran (Islamic Republic of)
صالحی
۰۷:۰۵ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
این نسل فوتبال ایران به زباله دانی تاریخ توسط قطر فرستاده شدند جایی که لایق شان بود.!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
خسته نباشی
آخرین اخبار