افتتاح دبیرستان ۶ کلاسه خیرساز در سیرجان

دبیرستان ۶ کلاسه خیرساز زنده یاد امان الله امانی در سیرجان با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان افتتاح شد.

طی مراسمی با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان، دبیرستان ۶ کلاسه خیرساز زنده یاد امان الله امانی در سیرجان اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان افتتاح شد.

رضا هدایتی، مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان در آیین افتتاح این مدرسه خیر ساز با اشاره به شکل گیری نهضت مدرسه سازی در استان کرمان گفت: تمامی مدارس خیرساز استان کرمان تا پایان سال ۱۴۰۳ در استان کرمان تکمیل و تحویل آموزش و پرورش می‌شوند.

وی از بهره برداری ۵۶ مدرسه در قالب ۴۶۰ کلاس درس در دهه مبارک فجر ۱۴۰۲ در استان خبر داد و افزود: طی امسال  هزار و ۵۲ کلاس درس (روزانه سه کلاس) در استان کرمان به بهره برداری رسیده است.

هدایتی از جذب اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه‌های آموزشی نیمه تمام خیری در استان کرمان خبر داد و افزود: شهرستان سیرجان در زمینه جذب مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی جزو شهرستان‌های برتر استان و کشور است.

وی  گفت: دبیرستان ۶ کلاسه پسرانه متوسطه اول حاج امان الله امانی در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع با زیربنای ۵۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان به همت فرزندان زنده یاد حاج امان الله امانی با مشارکت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان احداث شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار