افتتاح هنرستان خیرساز در شهر کرمان

هنرستان فنی و حرفه ای و کاردانش خیر ساز عباس میرزایی در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع با مساحت هزار و ۸۰۰ متر مربع در کرمان افتتاح شد.

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، هنرستان فنی و حرفه ای و کاردانش ۱۸ کلاسه خیرساز عباس میرزایی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان که از سوی خیر و به همت عطا احمدی بنیاد نیکوکاری ابوالفضل (ع) حداث شده است در شهر کرمان افتتاح شد.

هنرستان فنی و حرفه ای و کاردانش عباس میرزایی در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع با مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع احداث شده است.

رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین افتتاح این مدرسه خیر ساز گفت: خیران مدرسه ساز، گنجینه های ارزشمندی برای آموزش و پرورش هستند که همواره یاریگر ما برای رفع کمبود فضای آموزشی و بهسازی و تجهیز مدارس بوده و هستند.

او عطا احمدی با عنوان سردار مدرسه سازی یاد کرد و افزود: خیران به ویژه خیرانی که در زمینه مدرسه سازی فعالیت می کنند، انسان های وارسته و بافضیلتی هستند که نامشان تا همیشه بر تارک تاریخ می درخشد.

رضایی تصریح کرد: پهلوان عطا احمدی، اسوه ساده زیستی، الگوی انسانیت و مردم داری و همچنین نمونه بارز عشق به معلمان،  دانش آموزان و مدرسه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار