افزایش سهم مسکن در بورس محقق شد

مدیرعامل بانک مسکن گفت: موانع افزایش سهم مسکن در بازار سرمایه باید برداشته شود و برای تحقق این هدف از ابزارهای مالی در اختیار استفاده می‌کنیم.

سید عباس حسینی در آیین رونمایی از  صندوق املاک و‌ مستغلات کشور  در خصوص  فعالیت‌های بازار سرمایه  در حوزه مسکن گفت: هر آنچه آرزوی سازمان بورس در حوزه مسکن است را برآورده خواهیم کرد؛ در همین راستا هر ریسکی که وجود دارد و‌ مانع افزایش سهم مسکن در بازار سرمایه شده است باید برداشته شود. برای تحقق این هدف از ظرفیت دانش و ابزارهای مالی در اختیار استفاده می کنیم.

به گفته وی استفاده از منابع متعدد برای تامین مالی حوزه مسکن راهبرد اصلی بانک است و رونمایی از این صندوق، یکی از این ابزارهاست.

 مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به آغاز پذیره نویسی صندوق گفت: آغاز به کار بزرگترین صندوق املاک و مستغلات با ۵۰۰ میلیارد تومان است اما با توجه به ظرفیت بانک که فراتر از این اعداد است انتظار داریم در ۶ ماه ابتدایی سال آینده اعتبار صندوق به ۱۰ همت افزایش یابد.

او تصریح کرد: بانک مسکن از تمام شرکت‌های خود در بازار سرمایه حمایت می‌کند و برنامه‌‌های متعددی برای قدرتمند شدن شرکت‌های تابعه دارد که با ابزارهای مختلف این امکان را فراهم می‌کنیم.

حسینی با اشاره به رویکرد اجاره داری حرفه‌‌ای گفت: با توجه به اهداف دولت،  فعالیت برای تامین نیاز مردم اولویت ماست و از هر طرح و برنامه‌ای که باعث آرامش مردم و افزایش سهم مسکن در بازار سرمایه شود حمایت می‌کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار