مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

هلال احمر به۳۷۸نفر گرفتار در کولاک جاده های زنجان امدادرسانی کرد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم های عملیاتی به ۳۷۸ نفر از هموطنان گرفتار در برف و کولاک جاده های ارتباطی این استان امدادرسانی کردند.

 حکمت اله هاشمی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان  گفت: در شبانه روز گذشته امدادگران و نجاتگران هلال احمر استان در ۶ عملیات موفق شدند به ۳۷۸ نفر که در جاده ها گرفتار برف و کولاک شده بودند، امدادرسانی کنند.

وی یادآوری کرد: ۲ نفر از هموطنان نیز در پایگاه امداد و نجات جاده ای سرخه دیزج شهرستان طارم اسکان داده شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: پایگاه های امداد و نجات جاده ای شمالغرب در کیلومتر ۳۵ و جاده زنجان – طارم، پایگاه سرخه دیزج در کیلومتر ۵۰ و ۵۵ این مسیر ارتباطی و پایگاه امداد و نجات جاده ای دوتپه شهرستان خدابنده نیز در کیلومتر ۱۰ جاده قیدار- زرین رود به در راه ماندگان امدادرسانی کردند.

هاشمی اظهارداشت: علاوه بر این امدادرسانی ها، در کیلومتر هفت جاده دندی – تکاب نیز پایگاه پشتیبان هلال احمر شهرستان ماهنشان و در کیلومتر ۲ جاده زره باش به ابهر نیز پایگاه پشتیبان هلال احمر شهرستان ابهر به در راه ماندگان امدادرسانی کرده اند.

وی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.