فرمانده سپاه الغدیر استان یزد مطرح کرد؛

تبیین نظام مسائل، فرصت‌ها و چالش‌های استان یزد به همت نخبگان مردمی

سردار زارع کمالی گفت: نظام مسائل، فرصت‌ها و چالش‌های استان به همت نخبگان مردمی در قالب مجمع بسیجیان، تبیین و تشریح شده است.

سردار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در دوازدهمین اجلاس مجمع بسیجیان استان، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی و تحقق رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در قالب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، کارگروه‌هایی در سطح شهرستان‌ها و مرکز استان فعال و به همین منظور ۱۶۹ نظام مسائل استان تهیه و تدوین شده است. 

او افزود: در سال جاری مجمع بسیجیان استان، ۳۹ سیاست کلی نظام را بررسی و طبق بوم استان ۶ سیاست اولویت بندی و نظام مسائل آن تبیین و تشریح شده است. 

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تاکید کرد: تمامی کارگروه‌ها متشکل از نخبگان مردمی هستند و چینش نخبگان به صورت تخصصی و با توسعه تفکر راهبردی انجام شده تا درک درستی از واقعیت‌های موجود صورت بگیرد و در راستای حل آن تدابیری اتخاذ گردد. 

زارع کمالی درک واقعیت را از خود واقعیت مهمتر دانست و به کارگیری آن در راستای حل نظام مسائل، فرصت‌ها و چالش‌های استان را ضروری بیان کرد. 

او همچنین ضمن تشکر از فعالیت جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، گفت: همدلی و هم‌افزایی خوبی در سطح استان وجود دارد و راس کار اجرایی، استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی جهادی کار می‌کنند و تا حدامکان در حال حل نظام مسائل و مشکلات مردم چه در محلات و چه در سطح استان هستند. 

دوازدهمین اجلاس مجمع بسیجیان استان یزد با حضور سردار خادمی رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آیت الله ناصری رئیس مجمع بسیجیان استان، فاطمی استاندار یزد و جمعی دیگر از مسوولان استانی و محلی و با حضور بسیجیان استان برگزار شد.

در این مجمع سیاست‌های کلی نظام در عرصه‌های مختلف بررسی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار