آبادان؛

برگزاری نشست های ماهیانه نخبگان شادگانی با مسئولان

نخستین نشست مسئولان با نخبگان قرآنی، ادبی و هنری شادگان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛نعمت الله آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان در این نشست بر ضرورت تقویت همه جانبه نخبگان این شهرستان تأکید کرد و گفت: از این به بعد نشست نخبگان با مسئولان به صورت ماهیانه انجام خواهد شد.

آلبوغبیش با اشاره به تاریخچه تشکیل بنیاد ملی نخبگان کشور و ارائه توضیحات لازم در خصوص ارکان بنیاد شامل هیئت امنا، رئیس بنیاد و شورای نخبگان و ترکیب هیئت امنا اعم از حقیقی و حقوقی افزود: انتخاب نخبگان ادبی، قرآنی و هنری شهرستان بر اساس شیوه نامه مربوطه صورت گرفته و افراد شناسایی شده نخبگان واقعی هستند.

وی با ابراز خرسندی از نشست مسئولان با نخبگان شهرستان اعم از استعدادهای برتر و سرآمد گفت: هدف از تشکیل این نشست، ایجاد هماهنگی و ارتباط تنگاتنگ با نخبگان شهرستان و شناسایی بهینه و جذب و تسهیل در اقدامات حمایتی از استعدادهای برتر و رشد و شکوفایی هر چه بیشتر و استفاده از توانمندی آنها جهت رفع نیازهای شهرستان و استان بوده است.

معاون فرماندار شادگان با اشاره به نامگذاری سال و تأکید بر ضرورت تحقق مصادیق اقتصاد مقاومتی افزود: نخبگان شهرستان می توانند با مشارکت در همفکری و هم اندیشی، نقش مهمی در اقدام و عمل و تحقق خواسته های مقام معظم رهبری در تمام زمینه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی ایفا کنند.

نعمت الله آلبوغبیش همچنین بر ضرورت تقویت همه جانبه نخبگان تأکید کرد و گفت: از این به بعد نشست نخبگان با مسئولان به صورت ماهیانه انجام خواهد شد و موضوعات به صورت تخصص در زمینه های قرآنی، ادبی، هنری و حوزوی مطرح و مورد بررسی قرار می گیرد.

وی، به هنجارها و ناهنجاریهای شهرستان و نقشی که نخبگان در این زمینه می توانند ایفا کنند اشاره کرد و از آنان خواست در این راستا همکاری جدی با مسئولان داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.