فرماندار ویژه شاهرود:

چهار هزار شغل در سامانه ملی رصد ثبت شد

جلالی گفت: طبق گزارش‌های سامانه ملی رصد از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون چهار هزار و ۸۹ شغل توسط دستگاه‌های اجرایی این شهرستان ایجاد و ثبت شده است.

ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود گفت: تعهد دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهرود در سال ۱۴۰۲، ایجاد ۲ هزار و ۸۱۲ شغل است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۴۵ درصد از این تعهد محقق شده است، ابراز کرد: با توجه به روز‌های باقیمانده تا پایان سال این میزان ایجاد شغل به بیش از ۱۵۰ درصد خواهد رسید.

جلالی با اشاره به اینکه مهمترین بخش ثبت آمار و اطلاعات در سامانه رصد، راستی‌آزمایی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان مکلف به ایجاد اشتغال جدید و ثبت آمار در سامانه هستند.

شاهرود رتبه نخست استان سمنان در زمینه ایجاد اشتغال دارد

فرماندار ویژه شاهرود با بیان اینکه تاکنون بیشترین راستی آزمایی استان سمنان از شاهرود انجام شده است، ابراز کرد: استان سمنان در ایجاد اشتغال رتبه دوم کشوری و شهرستان شاهرود در این زمینه جایگاه نخست استان را کسب کرده است.

جلالی با اشاره به اینکه امسال ۳۴۰ میلیارد ریال وام در راستای رونق مشاغل خانگی اختصاص یافت، اظهار کرد: ۲۶۵ طرح مشاغل خانگی برای دریافت وام به بانک‌های عامل معرفی شد و در این راستا ۳۷۰ نفر مشغول به کار شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار