رفع ۱۵ هزار و ۲۰ اتفاق آب در خراسان شمالی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۱۵ هزار و ۲۰ حادثه مربوط به حوزه آب در شهر‌ها و روستا‌های استان رفع شده است.

رضا نعیمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵ هزار و ۲۰ حادثه در بخش آب که شامل ترکیدگی خطوط انتقال، شبکه‌های توزیع و انشعاب آب که توسط هم استانی‌ها به سامانه ۱۲۲ گزراش شده بود رسیدگی و رفع شده است.
وی افزود: همه حوادث آب به صورت شبانه روزی از زمان تماس مشترک تا هنگام رفع حادثه رصد می‌شود که این امر موجب شده میانگین زمان رفع حادثه کاهش یابد. 
مدیرعامل شرکت آبفا خراسان شمالی با بیان اینکه عمده حوادث رفع شده مربوط به حوادث انشعابات و شبکه توزیع بوده است، افزود: با توجه به قدمت خطوط انتقال، شبکه‌های توزیع و بار‌های ترافیکی در اکثر نواحی شهری، این حوادث امری طبیعی است. 
وی عنوان کرد: از این تعداد حادثه، ۹ هزار و ۳۶ مورد مربوط به انشعابات، ۴ هزار و ۹۰۴ مورد شبکه توزیع و یک هزار و ۸۰ حادثه نیزدر بخش خطوط انتقال در سطح استان رفع شده است. 
نعیمی گفت: شرکت آبفای استان همواره به تناسب اعتبارات در اختیار اقدامات موثری همچون اصلاح شبکه و انشعابات فرسوده برای پیشگیری از حوادث احتمالی انجام می‌دهد. 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: در حال حاضر این شرکت دارای ۳۵۵ هزار و ۹۷۰ مشترک آب است که از خدمات این شرکت بهره‌مند هستند.

برچسب ها: اتفاق ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.