بهره برداری و کلنگ زنی ۴۶ پروژه شرکت آبفای خراسان شمالی در دهه فجر

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از بهره برداری ۴۴ پروژه و آغاز عملیات اجرایی ۲ پروژه در شرکت آب و فاضلاب استان بااعتبار بالغ بر سه هزار میلیارد ریال همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

رضا نعیمی اظهار کرد: این طرح‌های آبرسانی شامل اصلاح و توسعه شبکه آب، حفر و تجهیز حلقه‌های چاه، ایستگاه پمپاژ، احداث حوضچه و مخزن ذخیره آب، نصب و نوسازی انشعابات آب و بهسازی چهار دهنه چشمه است.

وی افزود: از این تعداد؛ ۱۰ طرح آبرسانی مربوط به روستای بی بهره، زورتانلو، سولدی، گلیان، حصار گلیان و بلقان شیروان با ۹۲۵ میلیارد ریال اعتبار و هشت طرح نیز مربوط به اصلاح و توسعه شبکه شهری و روستایی بجنورد با ۷۲۴ میلیارد ریال اعتبار است.

نعیمی ادامه داد: ۹ طرح نیز شامل اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در بخش شهری و روستایی شهرستان فاروج با ۴۶۵ میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی خاطرنشان کرد: همچنین هشت طرح با ۴۳۱ میلیارد ریال در شهرستان گرمه در آستانه بهره برداری قرار دارد.

وی گفت: چهار طرح نیز در شهرستان‌های جاجرم با ۱۹۰ میلیارد ریال و سه طرح در رازوجرگلان با ۱۲۷ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های آبرسانی آماده بهره برداری این استان است.

نعیمی با اشاره به توسعه شبکه فاضلاب در بجنورد، اسفراین و شیروان خاطرنشان کرد: ۱۳ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در این شهرستان‌ها اجرا و در آستانه بهره برداری قرار دارد.

شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی ۳۵۵ هزار و ۹۷۰ مشترک آب در شهر‌ها و روستا‌های خراسان شمالی و ۶۰ هزار مشترک فاضلاب دارد.

 

برچسب ها: آبرسانی شهری ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.