رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان:

برنامه ریزی ویژه‌ای برای محرومیت زدایی در دیواندره انجام می شود

محمدی گفت: در راستای رفع محرومیت زدایی، آسفالت و بهسازی راه‌های روستایی و اجرای طرح‌های هادی در روستا‌های شهرستان دیواندره برنامه ریزی ویژه‌ای در سال آینده انجام خواهد شد.

 اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان امروز در مراسم جشن انقلاب در روستای چولبلاغ از توابع شهرستان دیواندره، اظهار داشت: در سال گذشته اعتبارات استان ٤٦ درصد افزایش یافت که جایگاه استان را به رتبه دهم کشوری ارتقاء داد.

وی بیان کرد: امسال بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی از محل‌های مختلف برای استان پیش بینی شده است که با تخصیص آن شاهد تحولی بزرگ در استان خواهیم بود.

محمدی با تأکید بر عزم دولت جهت کاهش مشکلات روستا‌های شهرستان دیواندره نیز گفت: در راستای رفع محرومیت زدایی، آسفالت و بهسازی راه‌های روستایی و اجرای طرح‌های هادی در روستا‌های شهرستان دیواندره برنامه ریزی ویژه‌ای در سال آینده انجام خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و رفع مشکلات ساختاری استان از اولویت‌های جدی مسئولین دولت سیزدهم در استان کردستان به شمار می آید.

وی اظهار کرد: انتخابات نمونه بارز مردم سالاری دینی است و بر هر ایرانی واجب است تا برای تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و سهیم بودن در آینده کشور و استان خود حضور باشکوهی را همچون انتخابات سنوات گذشته رقم بزند و امیدواریم مردم ولایت مدار و با بصیرت استان فرهنگی کردستان با حضور گسترده خود علاوه بر تعیین سرنوشت خود و کشور، در مقابل هجمه‌های دشمنان ملت و انقلاب همچون گذشته سرافزار و سربلند باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.