وصول ۶ هزار میلیاردی مطالبات بانکی در یزد

معاون امور اسناد اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد گفت: اداره اجرای اسناد رسمی در ۱۰ ماه گذشته بالغ بر ۶ هزار میلیارد ریال از مطالبات بانک‌های استان وصول کرده است.

محسن صحرایی معاون امور اسناد اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد با بیان اینکه اداره اجرای اسناد رسمی در ادارات ثبت اسناد و املاک سد راه بدهکاران بانکی است، گفت: یکی از مهمترین ویژگی‌های سند رسمی، الزام متعهد به اجرای تعهد خود بدون نیاز به دادگاه با مراجعه به ادارات اجرا در سراسر استان است.

او افزود: در ۱۰ ماهه منتهی به پایان دی، بالغ بر ۶ هزار میلیارد ریال از مطالبات بانک‌ها وصول شده که از این میزان ۶۹ درصد مربوط به بانک‌های دولتی و ۳۱ درصد مربوط به بانک‌های خصوصی است.

معاون اداره کل ثبت اسناد یزد خاطرنشان کرد: بازگشت این ۶ هزار میلیارد ریال مطالبات، به چرخه بانکی کشور می‌تواند گام موثری در رونق اقتصادی، فعال نمودن چرخه اقتصادی و افزایش تولید برای تحقق فرمایشات ابتدای امسال رهبر معظم انقلاب و شعار سال باشد.

صحرایی یادآور شد: ادارات اجرای اسناد رسمی استان یزد در این مدت حائز رتبه نخست کشور در کاهش پرونده‌های جاری و رتبه دوم در مختومه کردن پرونده‌های اجرایی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار