نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

شرکت در انتخابات نشانه اعتقاد به نظام اسلامی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: هر کسی که به نظام اسلامی اعتقاد دارد باید شرکت در انتخابات را وظیفه خود بداند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم در یادواره ۱۲۰ شهید منطقه و هفت شهید گمنام بخش مهربان گفت: مرحله اول مشارکت گسترده در انتخابات است چرا که دشمن حساب کرده است که چه تعداد از مردم ایران در انتخابات شرکت خواهند کرد و با این کار می‌خواهند مشروعیت نظام اسلامی را ارزیابی کنند.

وی گفت: انتخابات به خاطر اسلام و انقلاب و تقویت اهداف والای امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای است هر چند مشکلات متعدد اقتصادی و معیشتی در جامعه است است اما این‌ها دلیل نیست که دشمن را خوشحال کنیم و یا کاری کنیم که بدخواهان به اهداف خاص که برنامه ریزی کرده اند برسند به همین علت شرکت در انتخابات بسیار مهم است.

امام جمعه تبریز ادامه داد: دشمنان می‌خواهند اقتدار نظام دینی کم شود ولی در سایه رهنمود‌های فرمانده معظم کل قوا و هوشیاری نیرو‌های مسلح اقتدار نظام جمهوری اسلامی به حدی است که امروز اسم موشک‌های ما که به میان می‌آید به جان دشمن لرزه می‌افتد.

وی افزود: مشارکت کم مردم هدف اصلی دشمن است ولی حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری وظیفه دینی و ملی ما است و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال هم باید نسبت به سال‌های گذشته با شکوه تر باشد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی همچنین از روند احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی و ساخت مدارس ۱۲ کلاسه آزادی و عفت بخش مهربان بازدید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.