برگزاری یادواره هزار و ۳۲۳ شهید یگان ویژه فراجا در تبریز

پنجمین یادواره سرداران و هزار و ۳۲۳ شهید یگان‌های ویژه فراجا (لشکر ۲۸ روح الله) و گرامیداشت یاد و خاطره ۱۳۶ شهید یگان ویژه انتظامی آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد.

آغاز یادواره شهدا به پخش بخشی از سخنان مقام معظم رهبری در جمع اعضای برگزاری کنگره ملی ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان شرقی در وصف شهدا به خصوص شهدای دوران دفاع مقدس استان مزین شد.

پس از آن عطر شهید گمنام که میهمان ویژه یادواره محسوب می‌شد فضای سالن اجتماعات مصلی امام خمینی تبریز را آکنده و چشم پدران، مادران، خواهران، برداران و همرزمان شهدا را غرق اشک کرد.

در ادامه هم پیام سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور با این مضمون که برگزاری یادواره‌های شهدا فرصتی بی بدیل برای تعمیم و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است قرائت شد.

فرمانده یگان‌های ویژه فراجای کشور هم در این یادواره گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری بار‌ها تاکید کرده اند برگزاری یادواره‌های شهدا باید به صورت مستمر و در برهه‌های مختلف برگزار شود تا فرهنگ ایثار و شهادت هر چه بیشتر و بهتر در جامعه گسترش یابد.

سرتیپ پاسدار کرمی ادامه داد: ما هم در لبیک به این بیان حکیمانه سفیر شهیدی شده ایم و برای شناساندن ابعاد شخصیتی و منش جهادی آن شهید متعهدانه و از دل و جان مایه خواهیم گذاشت.

سردار مسرور فرمانده یگان ویژه آذربایجان شرقی هم با بیان این که ما همواره قدردان خانواده معظم شهدا هستیم گفت: این قدردانی را وظیفه خود می‌دانیم و مدیون آن‌ها هستیم چرا که این خانواده شهدا بودند که با اعزام عزیزان خود به جبهه‌های حق علیه باطل از کیان ایران اسلامی دفاع کرده و اجازه ندادند ذره‌ای از خاک ایران عزیزمان به دست دشمن بیافتد.

اجرای مداحی، سرودخوانی گروهی و نمایش از دیگر برنامه‌های یادواره شهدا بود.

 در پایان ضمن رونمایی از تمبر یادبود پنجمین یادواره سرداران و هزار و ۳۲۳ شهید یگان‌های ویژه فراجا از جمعی از خانواده شهدا و جانبازان استان تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.