مسئول حزب‌الله لبنان:

پیروزی‌های امروز لبنان از برکات نهضت امام خمینی (ره) است

مسئول حزب‌الله لبنان تاکید کرد پیروزی‌های امروز لبنان از برکات نهضت امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی در ایران است.

در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دهه فجر، حاج هاشم سهلب، مسئول واحد صنفی و کارگری حزب الله و نمایندگان اتحادیه‌های فعال  اصناف و کارگران در بقاع دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش العهد، سهلب به «پیروزی انقلاب اسلامی در ایران» پرداخت و گفت: ما به برکت پیروزی انقلاب اسلامی در ایران زندگی می‌کنیم و قدرت و پیروزی‌هایی که امروز در لبنان و جهان عرب و اسلام داریم از برکات نهضت امام خمینی (ره) است. امام خمینی (ره) امیدی دوباره برای احیای فلسطین و قدس و از بین بردن موجودیت صهیونیستی ایجاد کرد.

این مقام حزب‌الله افزود: اگر پیروزی انقلاب اسلامی ایران نبود معلوم نبود مسئله فلسطین به کجا کشیده می‌شد و منطق حق در دنیا کجا بود. اگر این انقلاب نبود حق دنیا ضایع می‌شد. شهدای انقلاب اسلامی ایران نه تنها پیروزی انقلاب اسلامی محمدی را در ایران بر ویرانه‌های سلطنت و ظلم و ستم تثبیت کردند، بلکه روش شناسی مسلمانان و آزادگان را در جهان پایه گذاری کردند. شهدای انقلاب پیروزی منطق حق را در جهان را تثبیت و منطق باطل و ظلم را محو کردند. آنان دوران سلطه آمریکا و صهیونیست و فروپاشی پروژه آمریکا و پیروزی پروژه اسلامی در جهان را باعث شدند.

سهلب در پایان اعلام کرد: دوران شکست‌ها در منطقه با پیروزی انقلاب اسلامی به پایان رسیده و دوران پیروزی‌ها با پیروزی انقلاب اسلامی ایران در قلب و ذهن آزادگان اسلامی فرا رسیده است. این قرائتی است از سقوط آمریکا از زمان پیروزی انقلاب و اعتقاد به وعده پیروزی خداوند و اینکه ظالمان محکوم به نابودی هستند و صاحبان حق و پرچم حق پیروزند و خواهند ماند. آمریکا از بین می‌رود و حق باقی می‌ماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
برای یک مشت دلار
ا
البته چمدان های دلار
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۱۶ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
شما همه چیز رو پیروزی میدانید
چه بزنید چه بخورید
کی به کیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
رو میز ببین چ خبره انگار رستورانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
و صد البته از برکت چمدان های پر از دلار که از ایران میگیرند همیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
الیس الصبح بقریب
Iran (Islamic Republic of)
Nemo
۱۰:۱۵ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
شما اعراب عراق و یمن و لبنان تمامیت ارضی و وجودیتون رو مدیون پول مردم ایران هستید که برای خودشون خرج نکردن و به شماها دادن
هیچوقت یادتون نره که نفس کشیدنتون رو مدیون مردم ایران هستید نه سیاست مداراش
Iran (Islamic Republic of)
کامبیز
۱۰:۰۳ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
به کشور بخشنده ایران خوش آمدی برادر
آخرین اخبار