فرماندار ویژه مهاباد:

انقلاب اسلامی معادلات منطقه‌ای استکبار جهانی را برهم زد

فرماندار ویژه مهاباد گفت: انقلاب اسلامی علاوه بر اینکه مردم ایران را از استبداد نجات داد، معادلات منطقه‌ای استکبار جهانی را برهم زد.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد گفت: هم اکنون در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایران در زمینه‌های بهداشت و درمان، تولید و صادرات کالا‌های مختلف، انجام پروژه‌های عظیم عمرانی و اقتصادی، توان دفاعی و امنیتی موفقیت‌های بسیار بزرگی به دست آورده است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های عمرانی در مهاباد که پس از پیروزی انقلاب اسلامی حاصل شده، افزود: هم اکنون از ۱۹۲ روستای دارای سکنه مهاباد، اهالی ۸۶ روستا از نعمت گاز بهرمند هستند و عملیات گازرسانی به ۶۳ روستای دیگر در حال انجام است.

فرماندار ویژه مهاباد ادامه داد: در زمینه احداث بیمارستان نیز هم اکنون علاوه بر بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی امام خمینی (ره) مهاباد، ۲ بیمارستان ۹۶ تختخوابی تامین اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی جدید در حال احداث است و اعتبارات بسیار خوبی برای احداث آن‌ها در نظر گرفته شده است.

عباسی اضافه کرد: در زمینه عمران شهری نیز علاوه بر افتتاح چندین طرح عمران شهری مانند کمربندی تاج سد و احداث چندین دهنه پل، یک هزار و ۸۰۰ تُن قیر رایگان در اختیار شهرداری قرار داده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.