حمله صهیونیست‌ها به مراسم تشییع دو تن از شهدای جنبش امل

رژیم صهیونیستی با سلاح‌های مختلف به مراسم تشییع دو رزمنده از جنبش امل لبنان حمله کرد.

مردم جنوب لبنان در سوگ شهدای جنبش امل مصطفی ظاهر و علی محمد در شهر بلیدا در جنوب لبنان که شامگاه جمعه در حین انجام وظیفه جهادی در مرز لبنان با فلسطین اشغالی به شهادت رسیدند، درحال عزاداری بودند که رژیم صهیونیستی به این تجمع حمله کرد.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد: اشغالگران با مسلس و سلاح های بسیار از مالکیه و بیاض بلیدا و در نزدیکی قبرستان، همزمان با تشییع دو شهید جنبش امل، به سمت جمعیت حاضر در مراسم تشییع حمله کردند.

او همچنین گفت: مراسم تشییع دو شهید جنبش امل با حضور تعداد زیادی از لبنانی‌ها برگزار شد و اشغالگران در تلاش بودند تا حاضران در این مراسم را مرعوب کنند.

از سویی دیگر نیروهای مقاومت در لبنان به اراضی اشغالی حمله کرده و آژیر‌های خطر در شهرک‌های یفتاح، راموت نفتالی، المالکیه و دیشون در جلیل للاعلی حدود ۸ بار در عرض چند دقیقه به صدا درآمد. رسانه‌های صهیونیستی ابتدا از پرتاب موشک خبر دادند و سپس ادعا کردند این خبر اشتباه بوده است.

روز پنجشنبه، رسانه‌های صهیونیستی تایید کردند که وضعیتی از بلاتکلیفی و تنش در جبهه شمالی حاکم است که منجر به گمانه زنی‌های زیادی در مورد بهایی که فرماندهی داخلی ارتش این رژیم در صورت رویارویی با حزب الله خواهد پرداخت، می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
چه حرکت آشنایی ! فقط دو تا حکومت در حال حاضر دو دنیا چنین کاری میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
مرگ بر صهیونیستهای جنایتکار
آخرین اخبار