تاخیر در تخلیه خانه‌های ناایمن مسکن مهر سمنان مشمول پرداخت هزینه می‌شود

معاون استاندار سمنان گفت: تاخیر و تخلیه‌نکردن خانه‌های ناایمن قطعه ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان تا قبل از پایان سال ۱۴۰۲، مشمول پرداخت مابه‌التفاوت نسبت به طرح جایگرین می‌شود.

حمیدی گفت: مالکانی که در تخلیه واحدهای ناایمن قطعه ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان تعلل کنند و اگر این فرایند به سال آینده موکول شود، مشمول پرداخت هزینه مابه‌التفاوت با توجه به ساخت طرح جایگرین خواهند شد.

وی ادامه داد: خانه‌های قطعه ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان شامل ۲۱ بلوک ۱۶ واحدی در مجموع ۳۳۶ واحد ناایمن است و باید تخلیه شوند که اکنون بیش از ۲۰۰ نفر درخواست تخلیه داده‌اند و با انجام روند اداری و دریافت ودیعه مسکن در حال تخلیه خانه‌های ناامن هستند.

وی اضافه کرد: عملیات ساخت ۱۳۰ خانه ویلایی در طرح جایگزین خانه‌های ایمن قطعه ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان آغاز شده و ساخت ۲۰ خانه اکنون به مرحله سقف رسیده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: باید فرقی بین افرادی که نسبت به هشدارها درباره خانه‌های ناایمن قطعه ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان احساس مسئولیت می‌کنند و افرادی که بی‌توجه هستند، وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه اولویت در واگذاری زمین‌های دارای موقعیت بهتر با مالکانی است که زودتر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام و نسبت به تخلیه خانه‌های ناایمن اقدام کنند، بیان کرد: انتظار می‌رود ساکنان با توجه به مشخص شدن پیمانکار، زمین و نقشه ساختمان در تخلیه خانه‌های ناایمن همراهی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.