۶۲ طرح عمران روستایی استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسند

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان از افتتاح ۶۲پروژه عمران روستایی طی دهه فجر امسال در استان خبر داد و گفت: این طرح‌ها ایمن سازی و بهسازی معابر روستایی را شامل می‌شود.

اصغر گونجی مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان ضمن بیان اینکه طی دهه مبارک فجرامسال ۶۲ پروژه عمران روستایی در استان سمنان به بهره برداری می‌رسد، ابراز داشت: برای افتتاح این طرح‌ها اعتباری معادل ۴۸۴ میلیارد و ۹۹۵ میلیون ریال هزینه شده است.

وی ضمن بیان اینکه در این طرح‌ها از مشارکت دهیاری‌ها نیز بهره گرفته شده است، افزود: بیشتر این پروژه‌ها حوزه ایمن سازی و بهسازی معابر روستایی استان سمنان است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان بابیان اینکه بیشترین حجم پروژه‌ها با ۳۶ مورد در روستا‌های شاهرود بوده است، ابراز داشت: جدول گذاری، سنگفرش، دیوار حائل سنگی، آسفالت و خیابان سازی از جمله طرح‌های انجام شده هستند.

گونجی ضمن بیان اینکه هدف از اجرای این طرح‌ها گردشگر پذیر کردن، احیا و رونق اقتصادی و ایجاد نشاط اجتماعی در روستا‌ها است، تصریح کرد: در روستا‌های با خطر وقوع سیل ایمن سازی‌های لازم صورت گرفت که این قبیل طرح‌ها برای روستا‌های مهدیشهر، دامغان و شاهرود انجام شدند.

وی ضمن بیان اینکه طی دهه مبارک فجر سال جاری ۵۰۰ مسکن روستایی نیز افتتاح خواهند شد، افزود: برای این واحد‌ها نیز اعتباری حدود ۹۹۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار