احداث ۱۹ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان

استاندار سمنان گفت: در حال حاضر بالغ بر ۱۹ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان سمنان در حال احداث است.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان گفت: ۲ هزار و ۷۰۰ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان برای ۴ سال در نظر گرفته شده که تاکنون یک هزار و ۶۰۰ هکتار تامین شده است.

وی افزود: عملیات اجرایی احداث بزرگترین سایت ویلایی سازی کشور در قالب طرح نهضت ملی مسکن با تعداد یک هزار و ۷۴ واحد در شهر دامغان آغاز شده است.

هاشمی بیان کرد: در حوزه روستایی نیز بالغ بر ۲ هزار و ۳۰۰ واحد روستایی نیز در قالب طرح نهضت ملی مسکن، تعهد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان است که تاکنون ۷۶ درصد پیشرفت داشته و در این زمینه در کشور پیشرو هستیم.

استاندار سمنان با اشاره به تسریع در روند اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در استان گفت: انشالله در آینده با تکمیل روند اجرایی واحد‌های مسکونی در حال احداث نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های مختلف استان، شاهد افتتاح و بهره برداری از مجتمع‌های مسکونی در استان در راستای تحقق وعده دولت مردمی سیزدهم خواهیم بود.

هاشمی هم‌چنین به انتخابات اسفندماه امسال اشاره کرد و گفت: بحث مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری به عنوان یکی از ۴ راهبرد مورد تاکید مقام معظم رهبری، در دستور کار ستاد انتخابات استان قرار داشته و دارای اهمیت بسیاری است.

وی ادامه داد: ۴ راهبرد رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت مواردی است که مقام معظم رهبری به آن اشاره داشته و حائز اهمیت بوده و روند اقدامات در ستاد انتخابات استان نیز بر این اساس برنامه‌ریزی شده است.

وی به استقبال نامزد‌های انتخابات در این استان پرداخت و افزود: ۸۰ درصد ثبت نام‌کنندگان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس در استان سمنان تایید صلاحیت شدند.

هاشمی عنوان کرد: انشالله با وفاق، همدلی و صمیمیت بتوانیم انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری را در اسفند سال جاری داشته باشیم.

استاندار سمنان بیان کرد: در انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری مشارکت حداکثری مردم استان سمنان را همان‌گونه که در تمامی زمینه‌ها حضور پررنگی داشتند، در پای صندوق‌های رای مشاهده خواهیم کرد.

وی افزود: در بحث اطلاع رسانی، جهاد تبیین، ارتباط با مردم و هم‌چنین امر انتخابات، صدا و سیمای مرکز سمنان به خوبی عمل نموده است.

استاندار سمنان از کمبود منابع آبی به عنوان چالش جدی این استان کم بارش نام برد و گفت: تامین آب پایدار یکی از مطالبات به حق مردم استان است.

وی با بیان اینکه استان سمنان سالانه، میزبان مسافران بسیاری است، تصریح کرد: سالانه ۲۰ میلیون زائر از استان عبور می‌کند و همین ظرفیت‌های بالایی در استان ایجاد کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار