وصول جریمه چهار میلیاردی از فست فودی متخلف در تویسرکان

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از وصول جریمه چهار میلیارد ریالی از یک واحد صنفی (فست فودی) در شهرستان تویسرکان خبر داد. 

مرضیه یونسی گفت: واحد اجرای احکام تعزیرات حکومتی تویسرکان با قطعی شدن حکم صادره برای پرونده فست فودی به اتهام تقلب در عرضه همبرگر و گوشت منجمد تاریخ مصرف گذشته را دریافت کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: این پرونده در شعبه اول بدوی تویسرکان برای تقلب در کسب رسیدگی و به پرداخت ۹ میلیارد ریال جریمه نقدی علاوه بر ضبط و معدوم سازی کالای موصوف محکوم شده بود.

یونسی گفت: با اعتراض متهم پرونده به حکم صادره، پرونده دوباره در شعبه اول تجدیدنظر استان رسیدگی و در نهایت با رافت اسلامی و تقلیل جریمه، حکم به پرداخت پنج میلیارد ریال تایید شد.

او گفت: تعداد پرونده وارده به این اداره کل در ۱۰ ماه امسال بیش از ۱۲هزار فقره بود که واحد‌های صنفی متخلف در این مدت ۲۳ هزار میلیارد ریال جریمه شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: همچنین تعداد ۱۲ هزار و ۲۱۳ فقره پرونده به تعزیرات حکومتی سطح استان وارد و از این تعداد ۱۲ هزار و ۱۵۱ فقره مختومه شده است.

یونسی گفت: در این مدت یک هزار و ۵۰ اکیپ گشت سیار و مشترک به بازرسی از بازار و واحد‌های صنفی و تولیدی پرداخت و از بیش از ۹ هزار واحد بازدید و تعداد ۲هزار و ۳۰۶ پرونده تشکیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار