امام جمعه کازرون:

مسئولان استان فارس در خصوص طرح ملی مسکن به مردم کازرون جوابگو باشند

امام جمعه کازرون گفت: مدیر کل راه و شهرسازی و استانداری فارس در خصوص وضعیت نهضت ملی مسکن در این شهرستان پاسخگوی مردم باشند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر اظهار کرد: راز ماندگاری انقلاب اسلامی حضور مردم در صحنه‌ها است. 

او، به اهمیت نام فجر در دهه فجر گفت و ادامه داد: اولین سپیده در دل سیاه شب، فجر صادق است و امروز این فجر در دنیا در دل‌های مردم گسترانیده شده است. 

حجت الاسلام والمسلمین صباحی تصریح کرد: امروز فجر انقلاب دل‌های مردم را روشن کرده و در روی کره زمین انقلابی رخ داده که امروز در آستانه ۴۵ سالگی آن قرار داریم و چنین انقلابی در هیچ جای دنیا سراغ نداریم. 

او بیان کرد: پیدایش، ماندگاری و ایستادگی ملت در انقلاب اسلامی بی نظیر بوده و در سراسر دنیا انقلاب‌ها بر عهده یک نفر بوده و وقتی از حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی سوال می‌شود صاحب و مالک اصل انقلاب را مردم می‌داند. 

امام جمعه کازرون در ادامه با توجه به مناسبت‌های پیش رو در هفته آینده، شهادت امام موسی کاظم (ع) و عید مبعث با گرامیداشت این ۲ مناسبت بر برگزاری برنامه‌های دهه فجر با توجه به این ۲ مناسبت را خواستار شد. 

او، به اقامت ۴ ماه حضرت امام خمینی (ره) در فرانسه اشاره و تصریح کرد: در مدت ۴ ماه اقامت امام خمینی (ره) در کشور فرانسه محوریت اخبار رسانه‌ها حضرت امام (ره) بود و وقتی خبرنگار از ایشان سوال می‌پرسد چه حکومتی را می‌خواهید جایگزین حکومت شاهنشاهی کنید فرمودند خواهان استقرار حکومت اسلامی به دست مردم هستیم. 

خطیب نماز جمعه کازرون به انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: عرصه انتخابات عرصه رزم آوری مردم در تاریخ کشور است، انتخاباتی که خیلی از کشور‌ها و همسایه‌های ما جرات برگزاری آن را ندارند. 

او گفت: صحنه و فضا گویا است که اگر رای بدهیم چه کسانی خوشحال می‌شوند و اگر در مقابل رای ندهیم چطور دشمنان خوشحال می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین صباحی بیان کرد: هدف دشمن نفوذ در عرصه انتخابات کشور است و در مقابل مردم ما همانطور که در اولین حضور با شکوه در صحنه اعتکاف حضور یافتند با حضور با شکوه دیگر در انتخابات یاس و ناامیدی را برای دشمنان رقم خواهند زد. 

او سپس به وضعیت نهضت ملی مسکن در کازرون که هزار نفر ثبت نام کرده اند و در ۲ مرحله مبلغ ۴۰ و ۶۵ میلیون پول واریز داشته اند، اشاره کرد.

امام جمعه کازرون ادامه داد: هیچ اتفاقی بعد از یک سال در ۲ طرح باهنر و پردیس نیفتاده است و اینکه پیمانکار غیر بومی بوده و همزمان در شهرستان‌های دیگر نیز طرح داشته است.

او از مدیر کل راه و شهرسازی و استانداری فارس خواستار مطالبه و جواب به مردم کازرون که در طرح نهضت ملی مسکن شرکت کرده و ناراحت هستند، شد.

برچسب ها: نهضت ملی مسکن ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
نه به واریز وجه غیر منطقی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
کازرون هیچ کاری نکردن فقط پول میگیرن اگرباقاشق هم گل برداشته بودن حالاگل برداری تموم شده بودچرازمین بهمون نمیدن تاخودمون درست کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
کازرون هیچ کاری نکردن فقط پول میگیرن اگرباقاشق هم گل برداشته بودن حالاگل برداری تموم شده بودچرازمین بهمون نمیدن تاخودمون درست کنیم