راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات نمایانگر وحدت کلمه در کشور

خطیب جمعه اراک: ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند باید نمایش وحدت کلمه باشد و ما با حضور خود به دشمنان ثابت خواهیم کرد در مسیر امام راحل و شهدا هستیم.

امام جمعه اراک در خطبه‌های امروز نماز جمعه حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند را ضربه محکمی به دشمنان کشور دانست و گفت: این دو روز به هم گره خورده، ۲۲ بهمن روز حضور آگاهانه در صحنه است و ۱۱ اسفند روز بیعت با آرمان‌هاست.
نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه نامزد‌ها هم با صرفه نظر از مبالغه و و عده‌های پوچ، قانون و اخلاق اسلامی را رعایت کنند تأکید کرد: نامزد‌ها باید الگو و اسوه باشند و خدمت گذاری صادقانه را هدف خود قرار دهند.
او در ادامه با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب ۱۵۵ هزار دانشجو در کشور درس می‌خواندند که اکنون این رقم تنها در استان مرکزی در مقاطعی به بیش از ۱۵۵ هزار نفر رسید و در زمینه فولاد تولید کشور ۵۵۰ هزار تن در سال بود که اکنون ما از صفر به صادر کننده فولاد در دنیا تبدیل شده‌ایم.
خطیب جمعه اراک با بیان اینکه البته همچنان مشکلات در زمینه اقتصاد، مسکن، خودرو و هوای پاک داریم گفت: با همت مسئولین این مشکلات قابل حل است.
نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با گرامیداشت عید مبعث در روز‌های پیش رو، حضرت خاتم را اوج حیات طیبه و عقلانیت بشری دانست و در ادامه با گرامیداشت شهادت امام کاظم (ع) افزود: پیامبر اکرم (ص) و ائمه (ع) در مسیر عقل و علم حرکت کردند و چه خوب است که جوانان به جای انتخاب افراد بی‌هویت به عنوان الگوی خود به خصوص از طریق فضای مجازی در مسیر امامان قدم برداشته و یکی از پیروان نامدار ایشان باشند.
نماز عبادی سیاسی جمعه امروز در اراک و ۲۸ نقطه دیگر استان اقامه شد.

برچسب ها: نماز جمعه ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.