بیش از ۵۰۰ طرح در بروجرد افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام دهه فجر بیش از ۵۰۰ طرح در بروجرد آماده بهره‌برداری، کلنگ زنی و ... است.

مسلم مرادی در مراسم تجدید بیعت مسئولان شهرستان بروجرد با امام‌جمعه شهرستان به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در بیت ایشان برگزار شد، اظهار کرد: قانون کاپیتولاسیون و نصب و عزل پادشاهان پهلوی توسط دولت‌های استکباری لکه ننگی در دوران پهلوی است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران یکی از رویداد‌های مهم و بی‌نظیر در طول تاریخ بشریت بوده که منشأ و آثاری بس شگرف در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و... در داخل و خارج از کشور به همراه داشته است.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: مردم‌سالاری دینی شاخصه مهم انقلاب اسلامی ایران است که دینی اعتقادی و در عین حال مردمی بودن آن را بروز می‌دهد.

مرادی با اشاره به پروژه‌های ایام دهه فجر، افزود: به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۵۰۰ طرح با اعتباری بالغ‌بر ۱۳ هزار میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال در شهرستان آماده بهره‌برداری، کلنگ زنی و ... است.

وی اضافه کرد: با افتتاح و کلنگ‌زنی این طرح‌ها زمینه اشتغال ۱۵۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۲۵۰۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم فراهم شده است.

معاون استاندار لرستان بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران برپایه مردم‌سالاری بنا شده و حضور حداکثری مردم در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری یک امر مهم و حیاتی است.

مرادی اظهار کرد: ۲۷۰ شعب اخذ رأی برای شهرستان پیش‌بینی و جانمایی شده و زیرساخت‌های لازم آن‌ها در حال آماده‌سازی بوده و بخشی از زیرساخت‌ها نیز آماده شده است.

وی اضافه کرد: از ۲۷۰ شعب اخذ رأی ۲۱۴ شعبه ثابت و ۵۶ شعبه به‌صورت سیار بوده و از مجموع شعب اخذ رأی ۲۵ شعبه مختص بانوان بروجرد است که کلیه عوامل اجرایی آن بانوان هستند.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه همه ظرفیت‌ها باید فراهم شود تا یک انتخابات باشکوهی داشته باشیم، بیان کرد: انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری امنیت آفرین است.

برچسب ها: افتتاح طرح ، کلنگ زنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.