افتتاح و کلنگ زنی ۴ پروژه عمرانی در بناب

با حضور رئیس سازمان نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس کشور در شهرستان بناب دو پروژه‌ عمرانی افتتاح و دو پروژه‌ دیگر کلنگ زنی شد.

 مدرسه شش کلاسه حاج مصطفی روشنایی فر در کوی سهند جنب پارک تک باغ در زمینی به مساحت کل ۱۰۳۶ با هزینه ای بالغ بر ۷ میلیارد تومان با حضور خیر محترم افتتاح و به بهره برداری رسید.

در دومین مرحله از افتتاح مدارس، مدرسه شش کلاسه ابتدایی ۱۵ خرداد واقع در روستای چلقایی در زمینی به مساحت ۷۵۰ متر مربع با هزینه ای بالغ بر ۷ میلیارد تومان نیز افتتاح شد.

 کلنگ احداث مدرسه ۹ کلاسه عدالت در محله فرهنگیان ۳ و همچنین احداث مدرسه در جنب کانون ۱۳ آبان بر زمین زده شد.

حجت الاسلام محمد باقری بنابی در آیین افتتاح و کلنگ زنی بر اهمیت مدارس تاکید کرد و گفت: وجود مشکل در سیستم آموزشی، باعث ایجاد مشکلات بعدی در سایر عرصه‌ها می‌گردد و ریشه‌ درمان غالب مشکلات جامعه را باید در سیستم آموزش و پرورش آن جامعه جستجو کرد لذا لازم است نگاه ویژه‌ای به مشکلات معلمان مبذول گردد.

او یکی از مهمترین اولویت‌ها و دغدغه‌های خود در قالب نمایندگی مردم بناب را بهسازی و بازسازی مدارس بناب خواند و اظهار امیدواری کرد تا ۵ سال آینده هیچ مدرسه‌ فرسوده‌ای در سهرستان وجود نداشته باشد.

ساخت مدرسه در محله‌ پر جمعیت آغداش یکی دیگر از موضوعاتی بود که نماینده‌ بناب بدان پرداخت و قول مساعد داد بنا به اقدامات انجام شده به زودی شاهد افتتاح آن باشیم.

برچسب ها: افتتاح طرح ، کلنگ زنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.