۱۰ هزار فعالیت ویژه دهه فجر در سپاه استان برنامه‌ریزی شده است

فرمانده سپاه استان سمنان بابیان اینکه محوریت برنامه‌های دهه فجر با مردم خواهد بود، گفت: طی این ایام ۱۰ هزار فعالیت در سپاه استان برنامه ریزی شده است

شوقانی  در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه  ضمن بیان اینکه برنامه‌های متنوعی طی ایام الله دهه مبارک در سطح استان به انجام خواهد رسید، گفت: بر همین منوال ۱۰ هزار فعالیت ویژه دهه مبارک فجر در سپاه استان سمنان برنامه‌ریزی شده است.

وی ضمن بیان اینکه هدف از اجرای این برنامه‌ها معرفی ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان است، افزود: در این برنامه‌ها می‌کوشیم تا گفتمان انقلاب اسلامی برای نسلی که آن دوران را درک نکرده را تقویت کنیم.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه ۲۰۰ عنوان برنامه در دهه فجر انجام می‌شود، ابراز داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا، جشن‌های انقلاب و اعیاد مرتبط با ماه رجب در دستور کار است.

شوقانی ضمن بیان اینکه برنامه‌های دهه مبارک فجر در همه شهرهای استان اجرایی خواهند شد، تصریح کرد: برگزاری مراسم شب شعر انقلاب، رژه خودرویی، اجرای سرود، برگزاری مراسم ۱۰ شب ۱۰ مسجد، اجرای جشن تکلیف سیاسی برای نوجوانان از جمله را در بر دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار