بهره‌برداری از ۲۲ پروژه ورزشی به مناسبت ۲۲ بهمن در مازندران

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از بهره‌برداری ۲۲ پروژه ورزشی به مناسبت ۲۲ بهمن در استان خبر داد.

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران  در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت دهه فجر برگزار شد دستاورد‌ها و برنامه‌های حوزه ورزش و جوانان را تشریح کرد.

او افزود: برنامه‌های متنوع و گسترده‌ای در حوزه ورزش و جوانان مازندران برگزار خواهد شد و انشالله فضای با شور و نشاطی برای مردم ایجاد می‌گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اعلام اینکه به مناسبت ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ۲۲ پروژه ورزشی در مازندران افتتاح می‌شود، گفت: این تعداد بغیر از پروژه‌های ورزشی است که توسط بخش خصوصی تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

رجبی افزود: با توجه با ۲۲ شهرستان و ۵۵ هیات ورزشی استانی و ۷۹۵ هیات ورزشی شهرستانی، بیش از ۲ هزار برنامه مختلف در دهه فجر و در حوزه ورزش و جوانان برگزار می‌شود، اما شاخص‌ترین این برنامه‌ها عبارتند از تجلیل و اهدای هدایای مقام معظم رهبری به مدال آوران بازی‌های آسیایی و پارآسیایی با حضور نماینده محترم، ولی فقیه و استاندار محترم، گردهمایی ورزشکاران در بهشهر، آغاز رویداد ورزش و مردم و برنامه صبحگاهی و عصرگاهی، جشن وصال با حضور دکتر انوشه، حمل مشعل المپیاد ورزشی کارگران در بابل، مسابقات پایگاه‌های مقاومت بسیج با عنوان شهید عجمیان، اجرای طرح یاریگران زندگی، جشنواره بازی‌های ساحلی، تجهیز خانه‌های ورزش روستایی، جام حذفی روستائیان و ....

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم که پس از انقلاب در حوزه‌های مختلف شاهد اتفاقات و دستاورد‌های بزرگ بوده ایم و فقط در زیرساخت ورزشی می‌توان گفت تعداد اماکن ورزشی استان به ۵۷۳ رسیده که قبل از انقلاب اسلامی فقط ۲۴ اماکن ورزشی داشتیم.

رجبی توسعه ورزش قهرمانی در استان مازندران را قابل توجه خواند و افزود: ظرفیت ورزش مازندران در کسب افتخارات و مدال آوری در سطح رویداد‌های بزرگ مثل المپیک و پارالمپیک کاملا مشهود است و به لحاظ مدال آوری از بسیاری از کشور‌های جهان هم بالاتر هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.