ویژه برنامه‌های حرم امام رضا (ع) در دهه فجر اعلام شد

ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی طی دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام شد.

حجت‌الاسلام حسین شریعتی‌نژاد معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی گفت: این برنامه‌ها در رواق‌های حرم مطهر رضوی و با محوریت رواق امام خمینی (ره) با سخنرانی حجج اسلام حسینی قمی، سرلک، پناهیان، حاج علی‌اکبری، فرزانه، ماندگاری و آیت الله علم الهدی و صدیقی همراه خواهد بود.

وی افزود: در ایام دهه مبارک فجر همچنین زائران حرم مطهر رضوی از اجرای برنامه و مدیحه‌سرایی مداحان کشوری از جمله مهدی رسولی، میثم مطیعی، منصور ارضی بهره‌مند خواهند شد و در این ایام همچنین سرود‌های انقلابی در رواق‌ها و صحن‌های متفاوت اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: معرفی چندین کتاب با موضوع انقلاب اسلامی با حضور میهمانان ویژه و همچنین تبیین دستاورد‌های انقلاب در قالب نشست‌های تخصصی برای زائران ایرانی و غیرایرانی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای ایام دهه فجر در حرم مطهر رضوی است.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در شب ۲۲ بهمن مراسم گلبانگ الله اکبر در حرم مطهر رضوی با محوریت رواق بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود و زائران حریم ملکوتی رضوی با سر دادن شعار "الله اکبر" در این شب با شکوه با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان خواهند کرد.

شریعتی نژاد افزود: جشن شکوفه‌ها ویژه دختران از جمله برنامه‌هایی است که در روز ۲۲ بهمن در رواق مبارکه حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود همچنین برگزاری حلقه‌های معرفت با موضوع انقلاب اسلامی در مدرسه علمیه "پریزاد" و برگزاری کارگاه نقاشی بزرگ انقلاب اسلامی در رواق "دارالمرحمه" برای کودکان به طول حدود ۱۱۰ متر از دیگر برنامه‌های حرم مطهر رضوی در ایام دهه فجر است.

برچسب ها: حرم رضوی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.