سه هزار و ۴۴۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در زنجان پرداخت شد

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: سهم ابلاغی منابع تبصره ۱۸ استان برای تسهیلات اشتغالزایی در سال جاری پنج هزار و ۶۹۴ میلیارد ریال است که سه هزار و ۴۴۲ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شد.

احمد خداوردی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان با بیان اینکه سه هزار و ۴۴۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در زنجان پرداخت شد گفت: اعتبارات ابلاغی تسهیلات بند (الف) تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ استان نیز به صورت نقد هزار و ۲۱۶ میلیارد ریال و اسناد خزانه چهار هزار و ۱۳۷ میلیارد ریال بود که از ۷۵۵ طرح مصوب کمیته استانی به ۱۶۴ طرح به میزان هزار و ۵۱۴ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: از مجموع تسهیلات پرداختی در این استان ۹ درصد مربوط به بخش کشاورزی، ۳۰.۶ درصد صنعت و معدن، ۱۸.۲ درصد ساختمان و مسکن، ۲۲.۵ درصد خدمات بازرگانی، ۰.۴۳ درصد بخش صادرات و ۱۹.۲۷ درصد در بخش قرض‌الحسنه بوده است.

خداوردی با بیان اینکه زنجان با نرخ بیکاری ۶.۷ درصد، در رتبه دوم کشور از لحاظ کم بودن شاخص بیکاری قرار دارد، گفت: در زمان حاضر شمار بیکاران استان ۲۷ هزار و چهار نفر برآورد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.