کودکان سراوان از داشتن پارک استاندارد محروم هستند/تجهیز پارک ها در دستور کار شهرداری قرار گرفت

شهردار سراوان گفت: سعی داریم طی دو سه ماه آینده راه‌اندازی شوند که از نمونه آنها پارک نخلستان است که یک فضای کلی و عمومی برای شهر ایجاد می‌شود.

مصطفی خدا رحمی گفت:به‌جرئت می‌گویم که سراوان نه‌تنها کمبود پارک ندارد؛ بلکه زیاد هم دارد، اما پارک‌ها آماده خدمت‌رسانی نیستند، چندین پارک معیار در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برای ایجاد روشنایی در پارک ها حدود ۳۰۰ - ۴۰۰ میلیون تومان برج نوری سفارش دادیم و به‌مرورزمان امکانات به این پارک اضافه خواهد شد.

شهردار سراوان افزود: پارک دوم پارک نسترن است که بررسی‌های لازم صورت‌گرفته است، اینکه پارک‌های سطح شهر به این حال‌وروز افتاده‌اند مردم مقصر نیستند وقتی پارک‌ها رها شده‌اند حتی در قلب اروپا هم باشد نابود می‌شوند.

خدا رحمی تصریح کرد: برنامه‌ای طرح‌ریزی کرده‌ایم که هر کس قرار است در پارک خدمات بدهد شهرداری او را موظف به مراقبت از پارک می‌کند و اگر وسیله‌ای کم بشود باید توسط او پرداخت شود.

وی خاطرنشان کرد: به‌زودی فراخوان عمومی جهت تحویل پارک‌ها منتشر خواهد شد، چندین مکان را مشخص می‌کنیم افرادی که تمایل دارند دکه، ساندویچی، کافی‌شاپ، وسیله بازی و... در این پارک‌ها افتتاح کنند در این جلسه شرکت کنند و ما طبق یک فرایند قانونی به این افراد واگذار می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار