برگزاری چهارمین جلسه کارگروه امور پناهندگان و مهاجرین استان سمنان

در چهارمین جلسه کارگروه امور پناهندگان و مهاجرین استان سمنان ۴۰ مورد پرونده اتباع خارجی که مرتکب تخلف و جرم شده اند بررسی شد.

چهارمین جلسه کارگروه امور پناهندگان و مجازین استان سمنان در سال ۱۴۰۲ به ریاست یوسف کلیچ سرپرست امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری سمنان و با حضور سایر اعضا کارگروه اعم از نماینده  دادستان استان ،  اداره کل آموزش و پرورش استان ، دانشگاه علوم پزشکی استان ، فرمانداری شهرستان سمنان؛ امروز در سالن جلسات اداره کل امور اتباع استانداری سمنان تشکیل و برگزار شد.

در این جلسه کارگروه با عنایت به دستورالعمل های ابلاغی از سوی سازمان ملی مهاجرت در خصوص اتباع خارجی که مرتکب تخلف و جرم شده اند و با هنجار شکنی و عدم رعایت قانون دارای پرونده قضایی می باشند، تعداد ۴۰ مورد پرونده در این جلسه به  اعضاء محترم  ارائه و مطرح گردید و پس از بررسی های لازم ، برابر دستورالعمل ها با توجه به‌ شرایط  تصمیمات لازم اخذ و نسبت به‌ هر پرونده تعیین تکلیف گردید.

این درحالیست که سال گذشته به مناسبت بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در ایام الله دهه فجر ، امکان ثبت نام رایگان اتباع غیر ایرانی در سامانه ثنا با حضور در مراجع قضایی سراسر استان سمنان با در دست داشتن مدارک هویتی فراهم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.