استان قم الگوی مشارکت های مذهبی اتباع خارجی در کشور

مدیر کل امور اتباع قم گفت: استان قم به عنوان الگو در حوزه مشارکت های فرهنگی اجتماعی و مذهبی در کشور مطرح می شود.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم با اشاره به دشمنی استکبار با مسلمانان خصوصا تحریم های ظالمانه بر علیه مردم شریف ایران گفت عملیات وعده صادق خط بطلانی بر نقشه های شوم دشمنان کشید و موجب خرسندی و وحدت بیشتر مسلمانان گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع استانداری قم علی اکبر زارعی در همایش هیئات مذهبی مهاجرین گفت آزادگان جهان از مبارزه ایران  برعلیه ظلم استکبار خصوصا دفاع از مردم مظلوم غزه در مقابل رژیم صهیونیستی احساس عزت می‌کنند.

زارعی با اشاره به به ساماندهی بیش از ۶۹۳ هیئات مذهبی ، موکب مردمی و تشکل های فرهنگی مهاجرین در قم گفت: استان قم به عنوان الگو در حوزه مشارکت های فرهنگی اجتماعی و مذهبی در کشور مطرح می شود.

وی با اشاره به حضور مواکب مردمی در ایام دهه کرامت، غدیر و اربعین گفت: حضور بیش از ۸۶ موکب مردمی غیر ایرانی از ۱۴ ملیت در نیمه شعبان ۱۴۴۵ برگ ماندگاری در کارنامه فرهنگی مذهبی مهاجرین بشمار می آید.

زارعی با اشاره به اقدامات اساسی دولت سیزدهم در حوزه مهاجرین خصوصا تشکیل سازمان ملی مهاجرت که قدم های مؤثری جهت ساماندهی مهاجرین در کشور برداشته گفت: مهاجرین خارجی قم قدردان دولت مردمی آیت الله رئیسی ریاست محترم جمهور هستند و این موضوع در سفر قریب الوقوع ریاست محترم جمهور به استان قم  به ایشان اعلام خواهد گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Japan
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
زنده باد
آخرین اخبار