اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به مناسبت یوم الله ۱۲ بهمن

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به مناسبت یوم الله ۱۲ بهمن و آغاز جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی اطلاعیه صادر کرد.

متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به شرح زیر است:

جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِل، اِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقاً

یوم الله ۱۲ بهمن یادآور بازگشت ظفرمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به میهن پس از ۱۵ سال تبعید و دوری از وطن و آغاز جشن‌های ایام الله دهه مبارک فجر است.

ملت قهرمان و شهیدپرور ایران اسلامی پس از سال‌ها مبارزه و لبیک گویی به ندای برحق امامشان سرانجام در ۱۲ بهمن به پیشواز مردی رفتند که تاریخ را متحول و معادلات سیاسی جهان معاصر را تغییر و حکومت الله را در زمین احیا کرد.

در یوم الله ۱۲ بهمن امسال نیز در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم ولایتمدار و شهیدپرور آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور با حضور در مراسم تجدید بیعت با ولایت یکبار دیگر عشق و ارادت خود را به ولایت فقیه نشان داده و میثاق ناگسستنی با آرمان‌های والای اسلام و انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر اسلام و منویات، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید خواهند کرد.

از عموم مردم ولایتمدار تبریز بالاخص از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم نیز دعوت می‌شود در همایش ویژه یوم الله ۱۲ بهمن که در روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۲ از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۲ با حضور و سخنرانی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم و استاندار محترم آذربایجان شرقی آقای رحمتی در تالار اجتماعات مصلی اعظم حضرت امام خمینی (ره) تبریز برگزار خواهد شد شرکت نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.