۴۰ درصد فراتر از تعهد داده شده شغل شد

اشتغال به ثبت رسیده در استان مرکزی نسبت به تعهد، افزایش ۴۰ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان گفت: تعهد اشتغال امسال استان توسط دستگاه‌های اجرایی ده هزار و ۹۹۶ شغل بود، اما تاکنون پانزده هزار و ۳۶۹ شغل در سامانه رصد به ثبت رسیده است.
امیدی افزود: هزار و ۲۱۳ طرح اشتغال دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی در سال جاری بی‌جواب مانده و از این تعداد، ۶۱۱ طرح برگشت خورده است.
او ادامه داد: بیشترین طرح برگشت خورده اشتغال استان مرکزی در سال جاری با ۳۰۶ مورد مربوط به بنیاد برکت و کمترین طرح با دو مورد مربوط به ورزش و جوانان است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: از ابتدای امسال هزار و ۷۰۳ طرح مشاغل خانگی تاکنون با مبلغ هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند که تاکنون هزار و ۳۰۰ طرح موفق به دریافت هزار و ۲۶ میلیارد ریال شده‌اند.
به گفته امیدی در راستای بند ب تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی، چهار هزار و ۲۲۸ طرح به بانک‌های عامل با پنج هزار و ۶۵۹ میلیارد ریال معرفی شدند که دو هزار و ۹۹۲ طرح موفق به دریافت سه هزار و ۹۳۲ میلیارد ریال شدند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: در خصوص تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی جز ۴ بند ب تبصره ۱۸ قانون بودجه سال جاری، ۶۷۲ طرح بهزیستی هم با اعتبار ۹۲۵ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند که ۵۴۷ طرح موفق به دریافت ۷۷۰ میلیارد ریال شدند.
امیدی گفت: در راستای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی جز ۴ بند ب تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ بنیاد برکت هم، ۸۰۳ طرح با اعتبار هزار و ۲۵ طرح به بانک‌های عامل معرفی شده است که ۶۹۷ طرح موفق به دریافت ۸۹۶ میلیارد ریال شدند.

برچسب ها: اشتغال ، شغل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.