برگزاری یکصد و هفدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان شرقی

یکصد و هفدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان شرقی با محوریت انتخابات و بررسی زمینه‌های مشارکت حداکثری درتبریز برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در جلسه یکصد و هفدهمین شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان شرقی اهداف دشمن در کاهش مشارکت در انتخابات را تضعیف نظام دینی، تضعیف اقتدار ملی و افزایش طمع دشمنان و بهره گیری دشمن برای معرفی ناکار آمدی نظام دانست و گفت: اینکه برای ما مهم است بحث ۱۱ اسفند و مشارکت در انتخابات است، چون دشمن برای عدم شرکت و یا کاهش مشارکت مردم شبانه روزی تلاش می‌کند.

وی با تاکید بر هوشیاری مردم برای شکست اهداف دشمن در این انتخابات مانند سایرعرصه‌ها نیز گفت: با توجه به اینکه دشمن تلاش دارد مردم یا به انتخابات نروند یا با کاهش مشارکت اهداف خود راعملی کند، اما هوشمندی مردم باعث می‌شود مثل همیشه دشمن را ناکام گذاشته وبا حضور پرشور خود مجلس قوی تشکیل دهیم.

 او با بیان اینکه بخش عمده‌ای از برنامه‌های دشمنان روی ناامید کردم مردم از اینده کشور و نظام است افزود: استاناذربایجان شرقی همیشه پیشتاز و پیشقدم در همه عرصه‌های کشور بوده و امیدواریم این اعتمادی که در مسئولان نسبت به مردم اذربایجان وجود دارد انشاالله با حضور حداکثری خود در انتخابات خود را نشان بدهند.

امام جمعه تبریز همچنین حضور ۱۵ هزار نفری از نوجوانان و جوانان در مراسم اعتکاف در استان رابسیار ارزشمند دانست و گفت که از این بابت نیز خدا را شاکریم.

استاندار آذربایجان شرقی هم گفت: کار‌هایی که انجام شده بسیار ارزشمند بوده، اما انچه که انتظار داریم اتفاق بیفتدیک تحول هستیم است، مقام معظم رهبری مفهوم تحول را باز کردند و اگر قرار است تحولی اتفاق بیفتد از ریل قانون گذاری و مجلس قوی است.

مالک رحمتی افزود: اگر می‌خواهیم عقب ماندگی یک دهه گذشته را جبران کنیم باید این انتخابات را انتخابات تحولی در نظر بگیریم و کار‌های حداکثری به برکت خون شهدا انجام دهیم، مردم در حال حاضر پای کار هستند، اما عده‌ای هستند که باید ما سراغ آن‌ها برویم و یادی از آن‌ها بکنیم و ان‌ها را سوار کشتی انقلاب کنیم و، اما عده‌ای هم هستند که باید اغنا شوند و شبهه خود را رفع کنند.

وی با بیان اینکه ما عملکرد مدیران استان را با شاخص‌های کمی و کیفی بویژه در عرصه فرهنگ می‌سنجیم گفت: ماباید برای جلب مشارکت مردم فرهنگ خدمتگزاری بی منت به ملت، بودن با مردم، ترسیم آینده خوب با افق‌های راهبردی و امید افرینی را به ان‌ها نشان دهیم.

وی همچنین برگزرای چند جشن فاخر در تراز انقلاب اسلامی و تراز تبریز برای دختران و بانوان، پسران ودانشجویان و فعالان فضای مجازی را مهم برشمرد و گفت ما هم هر حمایتی لازم باشد انجام می‌دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار