پشت پرده دپو شدن خودرو‌ها بخاطر کمبود قطعه در سال ۱۴۰۰ + فیلم

یک کارشناس اقتصادی با حضور در تلویزیون، علت دپو شدن خودرو‌های صفر در سال ۱۴۰۰ را ترخیص نکردن عمدی «ای‌سی‌یو» آن‌ها توسط یک شرکت قطعه‌سازی عنوان کرد.

یک کارشناس خودرو در برنامه «بالاتر» شبکه خبر خطاب به رئیس انجمن قطعه‌سازان گفت: دلیل اینکه خودروهای صفر کیلومتر در برهه‌ای از زمان به خاطر نبود یک قطعه در انبارها دپو شده بودند این بود که یک شرکت قطعه‌سازی خصوصی، ای‌سی‌یو خودرو را با ادعای اینکه تحریم است در گمرک انبار کرده بود و تامین‌کننده خارجی این قطعه هم شرط کرده بود که فقط باید با این شرکت داخلی قرارداد خرید قطعه بسته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
خودرویی که ارزوی همه مردم هست
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۳:۰۷ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
سلام،

من نمی دانم‌ تفاوت برنامه بالاتر با برنامه های میز اقتصاد یا صف اول چیست؟

موضوع انتخاب نیست، موضوع این برنامه اقتصاد است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
سلام،من این برنامه را دیدم که یکی از مدعوین نماینده قطعه سازان بود خدا وکیلی این ماشینهای تولید داخلی خارج مرزهای ما چند می خرند، دوما اگر راست می گوید با همین دلار پنجاه هزارتوانی بزارید ماشینهای خارجی وارد بشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
یه مشت دلال دارن به اسم قطعه ساز در این کشور جولان میدن که سر دستشون همین آقای حاضره
از وقتی بچه بودم تا همین الان که ۴۰ سالگی رو رد کردم همین آقا داره فعالیت می‌کنه ، چه دستگاه نظارتی در این کشور وجود داره تا این فسیلهای متحرک رو از چرخه خارج کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
اصلا حرفت میگیم صحیح و تو درست میگی !! خب الان چی یا سال قبل و قبل و.... خب حالا چرا خودرو ترمز بریده و پراید شده خداتومن ؟!
زمان حال رو ول کردید چسبیدید به گذشته که فلان شد؟! خب گیرم اونموقع اونطوری شد . مگه کم این چند سال هی انبرها و پارکینگهای مخفی این دو خودروساز خودروی دپو شده کشف شد؟؟! عجیبه واقعا الان خودرو گرونتره از اونموقع که به قول شما قطعه نبود مردمو بیچاره کردن و یه پراید شده آرزو برای مردم ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
همیشه مشکل قعطات دارن ؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار